niedziela, 15 marca 2015

Two outfits with moro jacket ★

Hello dear :)
Dzisiaj mam dla Was dwa outfity z kurtka moro w roli glownej ;)
Pierwsza stylizacja
Zwykle czarne spodnie z Zara, granatowa koszulka z Tally Weijl i kurteczka moro z czarnymi 'skorzanymi' rekawami z Forever 21. Bardzo wygodna i nadaje sie na cieple wieczory w Los Angeles ♥
Druga stylizacja
Szary top i czarne dresowe spodenki rowniez z Forever 21. Wiec tak naprawde cala stylizacja jest z 21 ;) Oprucz moich kochanych high socks (nie wiem jak to sie mowi po polsku...). Jak mnie jeszcze troche poznacie to zobaczycie ze high socks to tak naprawe ulubiona czesc mojej garderoby.
Ktora stylizacja podoba Wam sie bardziej ???

6 komentarzy:

  1. Świetne outfity *-*
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie znam się za bardzo na modzie to uważam że te stylizacje są świetne. Zatroszczę ci fryzury bo moje włosy nijak nie potrafią się ułożyć. Chciałam je kiedyś zacząć prostować ale moje się że je zniszczę :)
    A High Socks to nie wiem czy nie są to przypadkiem " zakolanówki"
    /masz bardzo fajnego bloga :) Powodzenia w jego dalszym pisaniu

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Zazdroszczę fryzury masz śliczne włosy <3

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie obie stylizacje są świetne :D
    zapraszam
    probki-zafriko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje. :) Nie pomyśl sobie o mnie źle,ale czy twoi rodzice albo jeden z nich nie pochodzi z Polski? Według mnie masz rysy i kolor skóry podobne do mulatów. :)

    OdpowiedzUsuń