sobota, 14 marca 2015

Poznajcie mnie, jestem Zoey

Czesc, jest to moj pierwszy post wiec pomyslalam ze moze troche tu o sobie napisze zebyscie mogli mnie poznac ★★★
Wiec... Welcome to the post and enjoy it !!!
Bede troszke jak Joanna Krupa, przeplatajac angielski z polskim ale jezeli klikaliscie w zakladke 'o mnie' wiecie juz ze mieszkam w Ameryce. Majac siedem lat wyjechalam z rodzicami z Polski. Dalej kontynuuje nauke tego jezyka poniewaz kiedys chcialabym tam wrocic. Nie pisze tego bloga po angielsku poniewaz w domu poslugujemy sie jezykiem polskim... I jakos tak wyszlo ;) Przepraszam z gory za to ze nie mam polskich znakow...
Mam na imie Zoey jak to juz wczesniej powiedzilam, mam 15 lat i jestem uzalezniona od zakupow ;) Uwielbiam bawic sie moda i kocham wszystkie gadzety kosmetyczne. I chcialabym sie z Wami tym wszystkim podzielic na blogu. Ale przede wszystkim bedzie to blog live stylowy ▶▼▲◀
Jezeli macie jeszcze jakies pytania to zadajcie mi je w komentarzach.
Zycze milego dnia :*

6 komentarzy:

  1. Och, jakaś Ty śliczna *-*
    Szczerze mówiąc, gdybyś nie napisała, że nie używasz polskich znaków, to w życiu bym się nie skapnęła :p
    Śliczny szablon^^
    Lubisz oglądać anime? Lubisz czytać książki? Jesteś Potterhead? ;D
    Zostawisz komentarz na moich blogu, hę? :)
    dramione-alexandry.blogspot.com
    Weny życzę na dalsze posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś <3
    Trzymam kciuki za twojego bloga, mam nadzieje, że będzie tutaj niedługo więcej postów i jeszcze więcej komentarzy. Będę częściej wpadać bo ciekawie się zapowiada ;)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/ zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś. Zgadzam się z pozostałymi dziewczynami. To jest dopiero pierwsza notka,ale zapowiada się ciekawie :) Link do mnie http://mylifeandchoices.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna ♥

    http://wnetrzart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! Widzę, że też zaczynasz zabawę z blogowaniem, podobnie jak ja. Będę tu często wpadać, bo strasznie mi się tutaj podoba! Btw masz świetny styl ubierania, będę się Tobą inspirować! :)) Zapraszam też do mnie, pozdrawiam Pattie!:) http://pattieslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń